Hjem > Fagligt spor: Inklusion i folkeskolen

Fagligt spor: Inklusion i folkeskolen

Børneergoterapi med fokus på inklusion i folkeskolen er et af seks faglige spor undersøgt i markedsanalysen. Her kan du se debatten om det faglige område.

Et af de vigtigste mål i markedsanalysen var at få engageret medlemmerne så meget som muligt. Her kan du se, hvad der er blevet debatteret i forbindelse med dette faglige område. 

Ergoterapeuter inden for dette jobområde har fået følgende diksussionsspørgsmål til inspiration:

  • Tror du, at der i fremtiden kan ansættes flere ergoterapeuter, der arbejder med inklusion i folkeskolen?
  • Hvilke jobfunktioner, tror du, har et særligt potentiale? Hvad er arbejdsopgaverne?
  • Hvad er ergoterapeuters mest oversete evne i forhold til at arbejde med inklusion i folkeskolen?
  • Hvor godt kender arbejdsgiverne inden for området til ergoterapeuters faglighed? Er det godt nok?

Filmen her er en ergoterapeuts svar på nogle af disse spørgsmål.

Sidst opdateret
02.03.2015