Hjem > Aktuelt > Nyheder > NETVÆRKSDØGN 2020

NETVÆRKSDØGN 2020

4. december 2019
Endnu engang får du mulighed for at vande og gøde dit virke.

Velkommen til et døgn hvor alle kommer til at arbejde helt KONKRET med EGET arbejdsliv - i et samspil.

Facilitator: Margrete Bak, http://www.karlbak.dk/
Sted: Huset Middelfart, Hindsgavl allé 2, 5500 Middelfart
Telefon: 70 12 36 00

SAMKØRSEL

Vi inviterer til, at I kører sammen, så det bliver så nemt, praktisk og hyggeligt som muligt. Benyt deltagerlisten ;-)

Program

Fredag den 13. marts 2020

  • Ankomst og indkvartering fra kl. 14.00
  • 15.00 Velkomst ved formand for bestyrelsen Anette Jackson, https://jact.dk/
  • 15.10 Præsentation af program og præsentation af deltagere ved Margrete Bak (navn,
  • virksomhed, målgruppe og en succeshistorie)
  • 15.40 En fysisk aktivitet, når halvdelen af deltagerne har præsenteret sig
  • 15.50 Fortsat præsentation af deltagere
  • 16.20 Eksempler på, hvordan vi løbende kan udvikle vores virksomheder:
  • 10 minutters oplæg til refleksion sammen med andre (faciliteres af Margrete Bak)
    - § Anna Ravn Husted: om at indgå i lokale erhvervsnetværk -https://annaravn.dk/
    - § Annette Kjærsgaard og Helle Hammer Mortensen: om at samarbejde i konkrete opgaver https://annettekjaersgaard.dk/
  • 17.00 Traveture i området eller/eller badning i Lillebælt
  • 18.30 Middag
  • 20.00 LynHistorier: flere fortællinger fra alle vores arbejdsliv
  • 20.45 Aftensnak

Lørdag den 14. marts 2020
Tid til travetur, løb, udendørs gymnastik eller morgenbadning i Lillebælt. Fortæl, hvis du har lyst til at stå for en aktivitet!

  • 08.00 Morgenmad
  • 09.00 Check-in i mindre grupper ved Margrete Bak
  • 09.20 Susanne Søndergaard om ALT om markedsføring – hvordan bliver min virksomhed synlig og attraktiv? - https://www.teentrivsel.dk/
  • 09.45 Brug af den nye viden i 3-personers grupper
  • 10.15 Opsamling – hvordan kan vi nu gøre vores ydelser synlige?
  • 11.05 Hvad er værdien af sundhedsydelser – og hvordan bliver det enklere for os at forklare det? Når værdien af vores ydelser er helt tydelige for os, bliver det nemmere både at sætte priser, at forhandle og at sælge sundhedsydelser. Derfor inspirere vi under dette punkt hinanden til at vise værdien af ydelser. Introduktion ved Margrete Bak og arbejde i 5-personers grupper
  • 11.50 Frokost
  • 12.30 Introduktion til MasterMind-grupper, som en effektiv måde at sparre med hinanden om virksomhedsmæssige problematikker og udfordringer, samtidig med at den støtter dig i at nå dine mål. Afprøvning i grupper med fokus på “mit næste skridt” efter netværksdøgnets afslutning ved Lotte Vesterli, https://lottevesterli.dk/
  • 14.00 Check ud og tak for denne gang

LINK: HENT INVITATIONEN SOM PDF

Forberedelse til netværksdøgnet

Du kan med fordel forberede dig til netværksdøgnet på fire overkommelige måder:

  • Læs deltagerlisten igennem og beslut, hvilke 2-3 personer, der er nye for dig, som du vil snakke med under netværksdøgnet
  • Overvej, hvordan du kan præsentere dig og din virksomhed over for os andre på 1.5 minut: Navn, virksomhed (eller det du drømmer om), hvor, målgruppe og hvilken indsats du tilbyder – det vil sige en ultrakort beskrivelse, af hvad du oplever, at du som privatpraktiserende kan supplere og kvalificere de nuværende offentlige ydelser med. (eksempel: ”jeg hjælper pårørende til mennesker med demens med at hjælpe den ramte på relevante og overkommelige måder”)
  • Kom i tanke om en succeshistorie fra din virksomhed (eller fra din vej hen imod en virksomhed). Det kan være alt fra en lille hændelse, hvor du brugte dit mod til at prøve nyt, til et stort nyt samarbejde med effekt. Formålet med at starte netværksdøgnet ved at sætte fokus på de små og store successer er, at vi alle bliver opmærksomme på hvor mange handlingsmuligheder vi har for at udvikle vores selvstændige arbejdsliv. Og succes smitter!
  • Overvej hvilket dilemma eller udfordring, som du gerne vil have andres bidrag til under netværksdøgnet. Du kan naturligvis ændre det undervejs, men kan med fordel have tænkt det igennem på forhånd.

MEDBRING meget gerne visitkort, flyers, nye produkter og andet, som gør din virksomhed synlig.
FLERE OPLEVELSER: Skulle du få lyst til at opleve mere i det smukke område, kan vi anbefale at afsætte tid f.eks. til:

CLAY Keramikmuseum Danmark, Kongebrovej 42, 5500 Middelfart, https://claymuseum.dk/, Åbningstid lørdag kl. 10 – 17, T: + 45 64 41 47 98 - E: info@claymuseum.dk.