Generalforsamling Region Syd 2020

Ny dato for Regionsgeneralforsamlingen i Region Syd. Du skal tilmelde dig påny. Tag del i demokratiet i Etf. Regions generalforsamling i Region Syd I Etf er det medlemmerne, der bestemmer. Du bidrager, får indflydelse og tager ansvar ved at deltage i Regionsgeneralforsamlingen den 24. september 2020.
Torsdag 24. september 2020
Milling Hotel Park
Viaduktvej 28
5500 Middelfart

Det er på regionsgeneralforsamlingen du sammen med andre medlemmer diskuterer, prioriterer og beslutter, hvad Etf's Region Syd skal lave det kommende år.

Hvad er vigtigt for dig? For faget? For kollegerne?

Vi har brug for dit bidrag, din holdning og din beslutning for at gøre medlemsdemokratiet og nærværende.

Generalforsamlingen handler om det, vi har lavet i Etf Region Syd siden april 2019 og det, vi skal lave frem til april 2021.

Det handler altså om, at vi skal bruge dit kontingent til det, der er vigtigst og mest nærværende for dig, for kollegerne og for faget.

Derfor har vi brug for, at du kommer og tager aktivt del i de demokratiske processer.

Vi skal se tilbage på det arbejde, som er lavet, fordi det danner grundlag for det fremadrettede arbejde. Er der noget, vi har gjort så godt, at vi skal fortsætte med det? Er der noget, som vi skal stoppe med eller gøre anderledes?

Vi planlægger generalforsamlingen, så du aktivt involveres i drøftelserne, men også hører hvad andre mener. Dine holdninger er vigtige, men det er også vigtigt, at du får mulighed for at reflektere over og evt. koble dig på andres synspunkter.

På generalforsamlingen vil vi bede dig forholde dig særligt til en række punkter, hvor bestyrelsen ønsker konkret feedback af det arbejde, vi har lavet. På den måde er du med til at kvalificere bestyrelsens arbejde.

Vi lægger også op til drøftelser og perspektivering af forslaget til fremadrettet arbejde. Vi vil bla. bede dig være med til at prioritere, hvad du synes, der er særligt eller mindre vigtigt.

Endelig er det på generalforsamlingen, at du er med til at vælge og også selv har mulighed for at blive valgt.

Vi skal i år vælge regionsbestyrelsesmedlemmer og suppleanter, økonomiske kontrollanter samt delegerede og suppleanter til Etfs Repræsentantskab.

Du finder materialet til generalforsamlingen her

Siden opdateres løbende med beretning, forslag til fremadrettet arbejde, regnskab 2019, forslag til budget 2021 samt vejledning om valgene.

Medio maj, sender vi en direkte-mail-til-alle-medlemmer, der fortæller mere om generalforsamlingen.

Der er kaffe, te, vand og softice under hele arrangementet.

Fra 16,30 serveres smothies, så du kan lande stille og roligt efter arbejdsdagen.

Senere serveres fuldkornssandwich og i løbet af aftenen lagkager,

Milling Hotel Park

Viaduktvej 28

5500 Middelfart

Dato og tid

Torsdag den 24. september 2020

Varighed

Kl. 16.30-21.30

Selve arrangementet kl. 17.00-21.30

Alle medlemmer i Syd

Deltagerantal

Ingen grænse

Tilmeldingsfrist

Søndag den 17. september kl. 23.59

Anna-Marie Laustsen

Har du særlige behov vedr. forplejning, f.eks. vegetarmad, skal du sende en mail inden tilmeldingsfristens udløb til Anna-Marie Laustsen, aml@etf.dk

Har du spørgsmål vedr. tilmeldingen kan du kontakte Nina Bech Engelsen på nbe@etf.dk

Efter tilmeldingsfristens udløb får du en mail med yderligere oplysninger.

Du kan altid tjekke, hvad du er tilmeldt på 'mit etf’

Du kan læse mere her, om hvordan vi i Ergoterapeutforeningen behandler dine personlige oplysninger.